lifebysofie

Alla inlägg under november 2010

Av Sofie - 14 november 2010 20:08

Ny blogg nya tag. Just nu så lyssnar jag på musik. Ska skriva en önskelista till jul också men det hinner jag ju. Det är 42 dagar (6 veckor) kvar tills min födelsedag.

Och det är jul om 40 dagar. Och jag åker till sundsvall om 13 dagar. Lyssnar på grease just nu. Har pluggat lite idag. Men jag hade glömt teknik boken i skolan och vi har prov imorgon på det   . Ska ta fram kläder tills imorgon och packa väskan tills imorgon. Kan slänga iväg en outfits bild imorgon om jag hinner. Sen måste jag ställa klockan på kvart över 6 för jag måste hinna tvätta håret , sminka mig och platta håret. I helgen har jag inte gjort så mycket. Kollat på film och lite sånt. Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon men det blir väl typ tights eller jeans och en tröja. Idag var det farsdag och jag och min bror gav pappa en tröja som det stog världens bästa pappa på och en cd skiva. Nu ska jag plocka ihop kläder och sånt. Bjuder på en bild först. En när jag hade klippt mig.


  

Av Sofie - 14 november 2010 19:36

          


vilken färg ska jag önska mig i julklapp?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Sofie och i denna blogg kommer det handla om mode , shopping och mer.
Kommentera gärna!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards